/ignore

eftersom de nu blivit känt att de va per "skatahemgrejernaochtvättadomintetränamednyköping" stenius som fakenickade mig i en kommentar så är de /ignore på honom ett tag.. tiep fram tiwll den 31:a januawriii, dagen efter den 30:e..

argh. erika tyckte att vi boois skulle skriva seriöst ett tag, enligt mig känns de smått omotiverat att skriva om mitt eget liv på ett seriöst sätt, eftersom folk bryr sig om ungefär 0.1% av de jag gör.

fast visst, de är inte för inte man kallas "mange de ba öppen för förslag" lundgren. så de kanske kommer ett seriöst inlägg någon gång i framtiden, när jag köpt mina gucciglajjor och schtekt sönder assåw.

ni läsare kanske undrade varför vi inte gjorde en hiss och diss år 2009, men de är just för att de va 2009! hallå, lev i nuet liksom, de är 2010 :ss
hiss och disslistor för förra året är ju ba såååw 2009, kan va därför de va på en viss polacks blogg.. menmen, för vissa är moden het, för vissa är den inte.

så är de bawra.






XOXO
mangebouwa

Tiep kommentawrer <3
Postat av: Erika igen haha :D

Men ni behöver ju inte blogga så seriöst,

men lite (A)

va lite snälla nu när jag endå reklamerar er (A)

men när ni typ ska göra något som tex dra till ishallen eller va sjutton ni gör

då kan ni ju va seriösa iaf (A) och resten

typ vad ni har på er och allt ni skriver om kan va oseriöst, men när ni gör något tsm så är det roligare om ni skriver seriöst nångon gång.

jag vill ju veta vad ni gör pojkar :D

2010-01-21 @ 00:04:37
URL: http://mylipzlikesugar.blogg.se/
Postat av: mangebooi

okewjdå. kawnske något seriöwst hit och diwt :)

2010-01-24 @ 14:27:51
URL: http://booiswithoutsnodds.blogg.se/
Postat av: Stempa

NÄR FAN FAKENICKADE JAG DIG??

2010-03-10 @ 22:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0