efter allt lix..

Lite bråk och bloggen åkte ner pga ett raseriutbrott av Stempabooi, sorry boois and grabs, men jag blev antastad med lix fejknickare och så, blev lessen i ögat och allt. Vill bara nämna att nu ska några boois och jag på fekke...
OCH DÅ VILL VI ATT NI KÄRA LÄSARE skriver vad vi(jag) iallafall ska ha på oss/mig.

1.vit EVISU skjorta?

2.mörkblå SVEA skjorta?

3.Randig CALVIN KLEIN skjorta?

4.kritstreckad SNOBBELICIOUS skjorta?

5.kortärmad S.Perman skjorta lix?

Ring till någon booi eller mig såklart, jag är ju trots allt kungen eller smsa ditt tyckande kära extremt söwta läsare. eller kommentera bara...

Chacha PEEEEWzzzzz

Tiep kommentawrer <3
Postat av: beundrare

äntligen tillbaka, synd att alla inlägg är borta :/ <3

2009-11-24 @ 21:33:07
Postat av: Stempabooi

skyll på mig kära läsare men också på segerbooi, har vart ett interntbråk i Booi-klanen...

2009-11-24 @ 21:39:45
Postat av: anonymus

eran blogg blir inte densamma som förut...................

2009-11-24 @ 22:35:37
Postat av: Stempa

Eric, sluta skriv på våran blogg. du har ju en egen nu... patetiskt säger jag bara

2009-11-24 @ 22:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0