chacha!

nu har de varit dåliwgt med bloggande ett tawg, så jag ska tiep skriva ett inläwgg nu.
ni vet säkewrt att de har variwt interna striwder inom firman boois o så :'''' (
jag offentliggör nu anledningen; segerbooi satte snowddar runt stempaboois bewn, oacceptabelt såklart.
även om vi andra boois tywckte de va asroooowligt (a' så tog stempabooi illa upp tiep.
de gick så långt att stempabooi kopplade bowrt stekmode och i med stekmode: OFF så tog han bort bloggen.
de gläder nog owss alla att tiep, stempa kopplade på stekmode igen och fiwxade blowggen!

dock har våwran SNYGGAH header försvunnit tack vawre detta stekmodeoffbeslut som stempabooi tog.
såg att de fawnns en ny header men den är bara på TVÅ av sex boois, segerbooi och bohmanbooi, är de så att våran "headermaker" (tjänar 27 lax i månaden på att göra headers åt oss, vi betalawwr) inte har tillräckligt bra stekbilder på oss? eller är det illojalitet inom booisen som straffwar oss fyra att inte få vara med på headern?

jag fvet inte, bara bownde fvet.

idag ska jag tiep träwna och då förståwr ju jag att ni vill ha dagens träningsoutfit <3333

- kalsonger, emilio.
- träningströja, nike/bauer
- pungskydd, itech
- benskydd, reebok 5k 
- damasker, 10.0 från ccm
- awsstora howckeybyxor - vector 10 fråwn ccm <33
- axelskydd, reebok nånting.
- armbågsskydd, easton.
- skriwdskor, bauer vapor XXXX tror jag tiep..
- hockeykluwbba, ccm 10
- benskywddstejp, från matolsson.


ska du med?
nehe du ska gå..
nej men asså de är inte de.
akej jag förstår.


XOXO

pws.

ska mawta kattewn.

dws.

/ mangebooi.

Tiep kommentawrer <3
Postat av: hemlis

mangebooi, jag är ditt största fan.

me love you bby

2009-11-30 @ 13:08:27
Postat av: mangebooi.

naw <3 (som är de finaste vi kan säga, då förstår du huwr mycke jag äwlskar dig)

2009-12-01 @ 20:38:50
Postat av: hemlis

byta nummer kanske? (a)

nej juste, jag har ju redan ditt! tssss

2009-12-03 @ 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0