skulan. län

asså ja bah chacha alla bloggisar.

jag går in i det här blogginlägget utan att vetah vad jawg ska säga.
såå.. de bliwr ju lolepicfail tiep hihih..

vill säga att vi inte vill tappa någon läsare, så jag ber om ursäkt å jockiboois vägar till hillevi, hillevi1, hillevi2 och hillevi3 som förmodligen har tagiwt illa upp av jockiboois kommentarer.
ska tilläwgas att kommentaren han la skedde under kraftiwgt pmsruws (a) såwnt som händer, de borde ju hillevi veta, som förmodligen är tjej.

men åh andra sidan, who the fuck cares about hillevi..

jajah, helgen har varit tiep chill o så med massa sol och bad på ibiza = stekmode.
jag har för vana att aldrig koppla bort mitt stekmode, men i helgen gjorde jag det, håll i hatten, jag köwpte en bäddsoffa från IKEA. man ba; wtf mangebooi handlar på IKEA?
och jag bah; jo jag vet.

men assåw, bang olufsen va tiep stängt så va tvungen att dra till IKEA, ska elwda upp bäddsoffan så fort jag köpt en ny från nåt designerbolag. orkar liksowm inte fläcka ner hela rywktet med att ha en stekmode: off grej i mitt rum. går inthe. :/


nu ska jag på mentorpass. PUUUUUUUWSS.

mangebooi.

Tiep kommentawrer <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0